Produkty pro ústřední zástavba (73)

Vlákno Durus EasyFinish pro vyztužení betonu

Vlákno Durus EasyFinish pro vyztužení betonu

Durus polypropylenové makrosyntetické vlákna revolucionalizovala betonovou výstavbu, čímž eliminovala potřebu ocelové sítě nebo vláken v mnoha aplikacích. Durus EasyFinish nabízí vynikající výkon a úspory nákladů, stejně jako výhody pro zdraví a bezpečnost pro dodavatele betonu, dodavatele a designéry. Durus EasyFinish syntetické makrovlny jsou extrémně snadné na manipulaci a aplikaci. Zpevnění je dodáváno již smíchané v betonu nebo může být přidáno na místě – což je velká výhoda oproti ocelové síti, která může být umístěna nesprávně, což ovlivňuje kvalitu a výrobní harmonogramy. Vlákna jsou inertní vůči atmosférickým podmínkám, alkalitě betonu a vlhkosti, a proto jsou 100% bez rzi. To zajišťuje dlouhou životnost hotové konstrukce z vláknem vyztuženého betonu.
SBC | H4b W4

SBC | H4b W4

SBC | H4b W4 Úroveň zadržení: H4b Normalizovaná dynamická deformace: 0,90 m Šířka konstrukce: 0,47 m Výška konstrukce: 1,20 m Vzdálenost mezi sloupy: 2,00 m
Kovové konstrukce - Most pro bicykly, Chodník, Přístřešky, Ocelové konstrukce

Kovové konstrukce - Most pro bicykly, Chodník, Přístřešky, Ocelové konstrukce

Díky získaným zkušenostem a investicím do našich zaměstnanců jsme dnes konkurenceschopným referenčním bodem pro velké a speciální stavby. – pěší a cyklistické mosty – zastřešení, schodiště, falešné klenby, okrajové obklady a servisní cesty na mostech, ...
Fleurus

Fleurus

Tyto práce jsou součástí celkového projektu multimodálního mostu, který překračuje koleje, pro který společnost Van Eycken Metal Construction vyrobila a namontovala celkem přibližně 170 TUN ocelových konstrukcí (1 most, 3 konstrukce výtahů, 3 schodišťové šachty a 2 budovy).
Hliníkové díly odlévané do skořepiny pro mechanickou konstrukci

Hliníkové díly odlévané do skořepiny pro mechanickou konstrukci

Získali jsme specifické zkušenosti v oblasti mechanické konstrukce, které nám umožňují vyhovět specifickým požadavkům: funkční potřeby budou mít vliv na optimální tvar odlitku, aby byla dosažena nejlepší metalurgická kvalita na místech, která jsou vystavena napětí nebo která budou následně mechanicky opracována... Někdy jsou také vyžadovány hermetické vlastnosti. Dialog se zákazníkem hraje důležitou roli v konečném výsledku. Vysoké požadavky na rozměry jsou nákladné. Dobrá znalost potřeb nám umožňuje definovat nejvhodnější díl, abychom maximalizovali využití odlitku, tj. za nejlepší cenu a s požadovanou kvalitou.
VNB Trans

VNB Trans

Průhledné a absorbující (unikátní!) Žádná ztráta světla ani překážka ve výhledu Odolné a recyklovatelné materiály Vysoký a dlouhotrvající akustický výkon
Náměstí Flagey v Bruselu

Náměstí Flagey v Bruselu

Na náměstí Flagey byla postavena velká střecha, která pokrývá tramvajovou zastávku. Ocelová konstrukce se skládá z 27 větvených sloupů, které odkazují na siluetu stromů kolem Ixelleských rybníků. Horní plocha střechy je skleněná a má rozlohu přes 800 m².
SBC 1 Evo | H2 W3

SBC 1 Evo | H2 W3

SBC 1 Evo | H2 W3 Úroveň zadržení: H2 Normalizovaná dynamická deformace: 0,70 m Šířka konstrukce: 0,47 m Výška konstrukce: 1,02 m Vzdálenost mezi sloupy: 2,00 m
Nádraží Turnhout

Nádraží Turnhout

Obecná výstavba přístřešků pro kola na nádraží SNCB v Turnhoutu. Přístřešek pro kola se skládá z ocelové konstrukce s integrovaným osvětlením a dřevěným obložením. Držáky na kola a dlažba byly také dodány firmou Van Eycken. Dvojitá nerezová zábradlí byla umístěna na přístupových rampách.
Helmond – Cyklostezka Zwaaikom

Helmond – Cyklostezka Zwaaikom

Helmond – Cyklostezka Zwaaikom
Maasmechelen

Maasmechelen

Dodávka a instalace skluznic typu SBC a spojovacích prvků.
Stavební ocel

Stavební ocel

Díky rozmanitosti svých 3 válcoven nabízí NLMK Europe Plate jednu z nejširších nabídek tlouštěk konstrukčních ocelí pro následující sektory: zemní práce, doly a lomy, strojírenství, ocelové konstrukce, zásobníky na ropu a plyn, větrná energie. Také k dispozici: oceli pro laserové řezání, oceli s vylepšenou odolností proti atmosférické korozi a podlahové plechy.
Montáž a doprava s jeřábem - Doprava, instalace a montáž

Montáž a doprava s jeřábem - Doprava, instalace a montáž

Ve společnosti Da Van Eycken čerpáme z více než 50 let zkušeností v oblasti výroby a instalace ocelových konstrukcí a kvalitních zábradlí. Naše odborné znalosti však sahají ještě dál. Nabízíme také naše specifické montážní a přepravní služby externím firmám. Ať už se jedná o výrobce bez vlastních montážních týmů nebo o společnosti, které dočasně potřebují další podporu, my nabízíme řešení. Naše zkušené týmy jsou připraveny provádět montáž efektivně a zajistit bezproblémovou přepravu. S kapacitou přepravy nákladů až do délky 28 metrů a šířky 4 metry, a maximální hmotností 32 tun, nabízíme spolehlivá logistická řešení, která splňují vaše specifické potřeby.
Leuven

Leuven

Leuven
Cement, malta, lepicí cement - Stavební materiály

Cement, malta, lepicí cement - Stavební materiály

{"EN VRAC":"Cement CBR 32,5","EN SAC":["Cement CBR 32,5 (sáček 25kg)","Cement CBR SPEED 52,5 (sáček 25kg)","Cement Phoenix 32,5 (sáček 25kg)","Cement lepidlo PTB (sáček 25kg)","Egaline Egalizer (sáček 25kg)","Flowjoint Compaktune (sáček 25kg)","Beton připravený (sáček 25kg)","Turbo beton (sáček 25kg)","Mortier připravený (sáček 25kg)","Vápno SUPERCALCO (sáček 25kg)"]}
Beringen Důlní Lokalita

Beringen Důlní Lokalita

Beringen Důlní Lokalita
Rhode-Saint-Genèse

Rhode-Saint-Genèse

Nainstalovali jsme Corten ocelové zábradlí s dřevěnými madly z afzelie v centru vesnice Rhode-Saint-Genèse.
SBC Max-L | H2 W4

SBC Max-L | H2 W4

SBC Max-L | H2 W4 Úroveň zadržení: H2 Normalizované dynamické prohnutí: 1,1 m Šířka konstrukce: 0,45 m Výška konstrukce: 1,26 m Vzdálenost mezi sloupy: 2,0 m Maximální moment (Mmax): 14 KnM Maximální boční síla (Vmax): 37 kN
Sint-Niklaas

Sint-Niklaas

Nainstalovali jsme 1 080 m² zvukově izolačních panelů VNB Alu kolem distribučního centra v Sint-Niklaas.
Těsnění dveří, profily pro zavírání dveří - Extruze

Těsnění dveří, profily pro zavírání dveří - Extruze

Dveřní uzavírací profily URM se primárně používají jako těsnění pro okna a dveře v automobilovém průmyslu a také se uplatňují v řadě vodních sportů. Jsou vhodné pro upevnění okenních skel v kovových nebo dřevěných otvorech bez šroubů. Použití gumových zasklívacích profilů zaručuje pevné, trvalé a bezhlučné spojení v mnoha typech speciálních vozidel, mobilních stavebních kabinách a velkých strojích, stejně jako při renovaci veteránů. Použití v metalurgickém průmyslu Výroba lodí Karosářství pro ochranu rohů Uzavírací profil, také klasifikován jako dorazový profil.
Písek a Štěrk - Stavební Materiály

Písek a Štěrk - Stavební Materiály

EN VRAC NEBO VELKÉ BAGY Sílící písek 0,2 Sílící písek 0,5 ( písek pro podlahy ) Žlutý slabý písek ( betonový písek ) Žlutý tučný písek ( zednický písek ) Bílý písek z Lommelu Prach 0,2 Žlutý štěrk z Orval Štěrk 2/7, 7/14, 14/20 a 20/32 Betonová směs bez cementu ( štěrk 7/14 nebo 2/7 ) V SÁČCÍCH Sílící písek 0,2 ( sáček 40 kg ) Žlutý slabý písek ( sáček 40 kg ) Žlutý tučný písek ( sáček 40 kg ) Bílý písek z Lommelu ( sáček 40 kg ) Štěrk 7/14 ( sáček 40 kg ) Křemen pro vlhké podlahy ( 40 kg ) ŠIROKÝ VÝBĚR ŠTĚRKŮ A DEKORATIVNÍCH KAMENŮ DOSTUPNÝCH NA POŽÁDÁNÍ EN VRAC NEBO VELKÉ BAGY Sílící písek 0,2 Sílící písek 0,5 ( písek pro podlahy ) Žlutý slabý písek ( betonový písek ) Žlutý tučný písek ( zednický písek ) Bílý písek z Lommelu Prach 0,2 Žlutý štěrk z Orval Štěrk 2/7, 7/14, 14/20 a 20/32 Betonová směs bez cementu ( štěrk 7/14 nebo 2/7 ) V SÁČCÍCH Sílící písek 0,2
PANELY S NÁSTĚNNÝMI UPEVNĚNÍMI

PANELY S NÁSTĚNNÝMI UPEVNĚNÍMI

Rychlá a flexibilní montáž Modulární a estetické Lehká váha Vysoký a dlouhotrvající akustický výkon
Brabo II v Antverpách

Brabo II v Antverpách

V rámci projektu Noorderlijn, také známého jako Brabo II, bude sever Antverp přístupný tramvají v několika fázích a pod "Leien" budou vybudovány tunely. V těchto tunelech jsme nainstalovali 3 190 m² akustického obložení typu VNWall.
Janseniushof v Leuven

Janseniushof v Leuven

Dodání a instalace různých pěších mostů přes Dyle, na místě Janseniushof.
Dyle Stezka v Mechelenu

Dyle Stezka v Mechelenu

Po 40 letech se Dyle opět objevuje na povrchu na Zandpoortvest. Bývalé parkoviště Vysoké školy Thomas More bylo přetvořeno na zelené a otevřené místo setkání. Na březích jsme umístili moderní zábradlí z černě lakované ploché oceli. Na stávajícím nábřeží, postaveném v roce 1903, jsme nahradili původní dřevěnou podlahu podlahou z oceli ošetřené epoxidovou pryskyřicí s protiskluzovými granuláty. Poškozená část o délce ± 22 metrů mostu byla kompletně vyměněna, včetně základní konstrukce (žárově pozinkované a práškově lakované). Ta byla spojena se stávající částí.
Montáž a Doprava - přizpůsobená logistická řešení pro dopravu a montáž

Montáž a Doprava - přizpůsobená logistická řešení pro dopravu a montáž

Ve společnosti Van Eycken čerpáme z více než 50letých zkušeností s výrobou a instalací vysoce kvalitních ocelových konstrukcí a zábradlí. Naše odborné znalosti však sahají ještě dál. Nabízíme také naše specializované služby pro montáž a dopravu externím společnostem. Ať už se jedná o výrobce bez vlastních montážních týmů nebo firmy, které potřebují dočasnou dodatečnou podporu, nabízíme řešení. Naše zkušené týmy jsou připraveny provádět efektivní montáže a zajistit bezproblémovou dopravu. S možností přepravy nákladů až do délky 28 metrů a šířky 4 metry, a maximální hmotností 32 tun, nabízíme spolehlivá logistická řešení přizpůsobená vašim specifickým potřebám.
Brusel – Výtah Poelaert

Brusel – Výtah Poelaert

Infrastruktura výtahu je umístěna v horní části náměstí Breughel l'Ancien a je spojena s náměstím Poelaert kovovým mostem o délce 35,5 m. Výtah je začleněn do kovové trubkové konstrukce vysoké 27,7 m.
Kovové Struktury - Struktury

Kovové Struktury - Struktury

Díky nasbíraným zkušenostem a investicím do našeho personálu jsme dnes konkurenceschopným referenčním bodem pro speciální a velké stavby: - pěší mosty - přístřešky, schody, falešné oblouky, nástupiště a servisní cesty na pěších lávkách...
Bezpečnostní bariéry - Zábradlí, Bariéry na okraji mostu, Kovové bezpečnostní bariéry

Bezpečnostní bariéry - Zábradlí, Bariéry na okraji mostu, Kovové bezpečnostní bariéry

Bezpečnostní bariéry kombinují vysoké standardy bezpečnosti s moderním designem, což je činí vhodnými pro prostředí s konkrétními estetickými kritérii. Extrémně nízký přenos síly na mosty činí naši řadu ideální pro rehabilitaci starých mostů. Naše silniční bariéry jsou k dispozici v několika úrovních výkonu, tj. H2 a H4b, a v různých šířkách provozu, tj. W2, W3, W4 a W5, podle normy NBN EN 1317. Díky různým rozměrům a příznivým přenosům síly můžeme vždy nabídnout vhodné řešení.
Železniční tunel Kennedy v Antverpách

Železniční tunel Kennedy v Antverpách

Pro velké rekonstrukční práce na železničním tunelu Kennedy v Antverpách jsme pracovali na dokončení nového odvodňovacího šachty vedle 1,6 km dlouhého tunelu. Postavili jsme fasádu z expandovaného kovu a také jsme nainstalovali všechny zábradlí, madla a ventilační rošty budovy.